Toisen kisapäivän aamu alkoi taas kauniissa auringonpaisteessa. Tuuliennuste oli edellisen päivän kaltainen. Aamun fiiliksiä vähän latisti edellisen illan ampumavälikohtaus Hyvinkäällä.  Rata-alueelle päästiin taas kevyessä myötätuulessa spinnuillen. Sitten tuuli alkoikin jo moinaamaan. Pari tuntia meni aurinkoa ottaessa, eväitä syödessä ja painolastitankkia ahkerasti täyttäessä.

Vihdoin alkoi merituuli puhaltaa ja rata saatiin valmiiksi. Startti ei ollut tällä kertaa kovin onnistunut. Mutta vene kuitenkin kulki ihan mukavasti. Etsittiin vapaita tuulia kaukana muusta fleetistä ja mentiin kryssillä oikeaa laitaa ylös. vuorotellen oltiin neljänsiä ja toisia. Spinnuillessa valittiin ulkoreuna ja lähdettiin vähän eri suuntaan kuin muu fleetti. Vähän ennen alamerkkiä tuulen suuntä yllättäen muuttui ja meillä oli hankaluuksia saada spinnu alas sivutuulessa. Alamerkin kierto meni tällä kertaa vähän pitkäksi. Ja taidettiin jäädä neljänneksi.

Toisella kierroksella tajuttiin taas olevamme hyvissä asemissa ja paineet alkoivat nousta kipparin päässä. Hyvä ettei jo savua tullut korvista. Myös kirosanojen määrä alkoi olla suuri.  Valittiin tälläkin kertaa se oikea laita muiden mennessä keskempää rata-aluetta. Spinnuillessa saatiin pidettyä kolmas sija ja pidettiin se loppuun saakka. Maalissa taas mielettömät tuuletukset ja hihkumiset.

Päivän ensimmäinen lähtö jäi päivän ainoaksi kevyen tuulen vuoksi. Ja kokonaissijoitus kisassa oli 4.